زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 1:46 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 30 /3 /1392
شناسه یاهو: king79deron


حریف ایران از سد استرالیا گذشت
تیم ملی بسکتبال چین در اردوی آمادگی خود در استرالیا موفق شد این تیم را در خانه اش شکست دهد.
تیم ملی بسکتبال چین، قهرمان آسیا که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و کسب سهمیه جام جهانی آماده می کند و به تازگی در گروه بندی مسابقات با ایران هم گروه شده، اردوی آماده سازی خود را در استرالیا برپا کرده است.این تیم شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف استرالیا رفت که در پایان موفق شد ۶۱ بر ۵۵ به برتری دست پیدا کند. ژی ژی وانگ از چین با کسب ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.
چین در گروه C بیست و هفتمین دوره جام ملت های آسیا با ایران، کره جنوبی و یکی تیم از جنوب شرق آسیا هم گروه است. این مسابقات ۱۰ تا ۲۰ مرداد در فیلیپین برگزار می شود.

امضای کاربر : در رسیدن به هدفت موانع زیادی وجود خواهد داشت پس ناامید نشو ....
جمله ای از "مایکل جردن"
پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 22:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 30 /3 /1392
شناسه یاهو: king79deron


پاسخ : 1 RE پاسخ منفی فیبا آسیا به درخواست بسکتبال ایران
مسئولان فیبا آسیا به دنبال درخواست ایران مبنی بر برگزاری مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا، اعلام کردند که این رقابت ها طبق برنامه قبلی در اردن برگزار خواهد شد چراکه این کشور تصمیمی برای انصراف از میزبانی ندارد.
مسئولان فیبا آسیا به دنبال درخواست ایران مبنی بر برگزاری مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا، اعلام کردند که این رقابت ها طبق برنامه قبلی در اردن برگزار خواهد شد چراکه این کشور تصمیمی برای انصراف از میزبانی ندارد.
به گزارش خبرنگار مهر، با وجودیکه فیبا آسیا، اردن را به عنوان میزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا معرفی کرده بود، چندی پیش اعلام شد که این کشور از میزبانی انصراف داده است.
البته این خبری بود که سایت فیبا آسیا هیچ اطلاع رسانی رسمی در مورد آن انجام نداد و حتی نامه ای هم مبنی بر انصراف اردن از میزبانی برای فدراسیون بسکتبال ارسال نشد. با این حال مسئولان فدراسیون بسکتبال با توجه به شنیده ها و در نظر گرفتن اینکه نمایندگان ایران در مسابقات باشگاه های غرب آسیا، پیش از شرکت در این رقابت ها آمادگی مشروط خود را برای برگزاری پیکارهای باشگاه های آسیا اعلام کرده بودند، به صورت رسمی پیشنهاد برگزاری این مسابقات در ایران را به فیبا آسیا اعلام کردند.
در همین راستا مدیرعامل باشگاه ماهان هم که به عنوان تنها نماینده ایران سهمیه شرکت در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا را کسب کرده است هم آمادگی رسمی خود را برای برگزاری این رقابت ها اعلام کرد.
این در حالی است که مسئولان فیبا آسیا در پاسخ به درخواست ایران خبر انصراف اردن را رد کرده و تاکید کرده اند که طبق برنامه و تصمیم قبلی مسابقات به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد.
محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این مطلب اظهارداشت: پیگیر درخواست ارائه شده برای برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا بودیم اما فیبا آسیا اعلام کرد که خبر انصراف اردن از میزبانی این رقابت ها کذب است و صحت ندارد.
وی تصریح کرد: طبق اعلام فیبا آسیا، تا به امروز هیچ اطلاع رسانی از سوی مقامات ورزش و بسکتبال اردن مبنی بر برگزار نشدن مسابقات باشگاه های آسیا در این کشور نشده است. حتی ظاهرا طبق خبرهای رسیده اردن به طور جدی خود را برای میزبانی آماده می کند.
مشحون یادآور شد: بنابراین فیبا آسیا به درخواست ایران پاسخ منفی داد اما تاکید کرده است در صورتیکه میزبان مسابقات باشگاه های آسیا انصراف دهد، امتیاز برگزاری این رقابت ها به ایران داده خواهد شد.
“اگر چنین اتفاقی بیفتد مسابقات در تهران برگزار خواهد شد یا با توجه به حضور فولاد ماهان به اصفهان منتقل می شود”؟، مشحون در پاسخ به این پرسش مهر گفت: تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه مسئولان فولاد ماهان هستند که قطعا آنها اصفهان را برای میزبانی انتخاب می کنند تا بتوانند از حضور تماشاگران شان استفاده کنند. در هر صورت فدراسیون بسکتبال برای مسابقات باشگاه های آسیا در هر مقطعی تابع خواست و برنامه ریزی مسئولان فولاد ماهان است.
به گزارش مهر، پتروشیمی برای کسب سهمیه آسیایی در مسابقات باشگاه های غرب آسیا شرکت کرد اما از دستیابی به آن بازماند و فقط ماهان آسیایی شد. با این حال در نامه ارسالی از سوی فدراسیون بسکتبال برای اعلام آمادگی میزبانی مسابقات باشگاه های آسیا، روی میزبانی مشروط پتروشیمی که سهمیه آسیایی در اختیار ندارد، هم تاکید شده و اعلام شده بود در صورتیکه پتروشیمی هم بتواند از سهمیه میزبانی استفاده کند، می تواند برگزار کننده مسابقات باشد.
“پاسخ فیبا آسیا به این بخش از درخواست فدراسیون ایران چه بود”؟، مشحون در این زمینه گفت: فیبا آسیا به این درخواست پاسخی نداده است اما من همان روز اول هم گفتم که صرفا به خاطر درخواست مسئولان پتروشیمی و اینکه ثابت کنیم هیچ تیمی برای ما فرقی ندارد، چنین پیشنهادی را ارائه کردیم در حالیکه می دانستیم احتمال موافقت با آن خیلی کم است. چون طبق قانون مسابقات از هر کشور تنها یک تیم در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا یکی از رویدادهای تصویب شده در تقویم امسال فیبا آسیاست که قرار است طی روزهای ۲۳ تا ۳۰ شهریورماه برگزار شود

امضای کاربر : در رسیدن به هدفت موانع زیادی وجود خواهد داشت پس ناامید نشو ....
جمله ای از "مایکل جردن"
پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 22:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com